Наша школа


     Малнівськоволянська  загальноосвітня школа 1 – 2 ступенів створена рішенням Мостиського  районного виконкому від 24.11.1994р. за №50 і знаходиться у комунальній  власності Мостиської районної ради.
     Приміщення школи не є типовим, а пристосованим. Проте, незважаючи на це в школі функціонує 9 класних кімнат, їдальня, спортивна кімната, бібліотека,    учительська.
     В школі:                                                                                                       
  ̶   працює 16 педагогічних працівників, з них 14  з вищою педагогічною освітою.
 ̶   навчається 37 учнів з благополучних, але мало -   забезпечених чи багатодітних сімей.  Всі учні місцеві, не потребують підвозу.  За останні 5 – 6 років кількість учнів зменшилась майже на 50%.  На наступні 5 років кількість учнів стабілізується або на 1 – 2 учні збільшиться.  
  




          Школу очолює  Сулима К. М. – директор, 1964 року народження, вчитель біології і хімії,  педагогічний стаж  28 років, вчитель 1 категорії.                Директор школи здійснює загальне керівництво навчально-виховним процесом в школі, відповідає за стан викладання предметів.          
Педагогічний колектив складається з 16 вчителів. У післяпологовій відпустці 1. Із загальної кількості вчителів – з першою категорією – 12, з другою – 2.
Школа налічує 9 класів, з них у початковій 4, у основній 5 класів. Усю роботу  направлено на впровадження та реалізацію законів  «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови в Україні» Національної доктрини розвитку освіти в Україні.  
  Школа   починає заняття о 9-ій ранку, працює в одну зміну. Налагоджено чергування, розроблено пам’ятку для чергових учнів, графік чергування класів, учителів, адміністрації.
Розроблені та виконуються норми техніки безпеки та охорони праці відповідно до законів України «Про працю», «Про охорону праці»,        «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух». Розроблено посадові інструкції  для працівників  школи з  пожежної безпеки, а також з техніки безпеки для технічного персоналу, вчителів, керівників гуртків, завідуючих кабінетами.  Розроблено інструктажі з поведінки учнів в школі, на дорозі, на воді. Всі обов’язки працівників щодо виконання Закону України «Про охорону праці» та дотримання техніки безпеки регламентує наказ по школі «Про охорону праці та дотримання техніки безпеки». В наявності план евакуації школи,                 в повному обсязі проведено медичний огляд працівників.
Навчальне навантаження працівників школи становить в середньому    12 годин на тиждень.  В разі відсутності вчителя проводиться профільна заміна, але є випадки, коли заміна проводилася вчителями іншої кваліфікації.
Адміністрація школи приділяла велику увагу проведенню атестації педагогічних працівників, що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді.
Атестація проводилася відповідно до Закону України «Про освіту», та Положення про атестацію педагогічних працівників.  Її мета – активізація професійної та творчої діяльності педагогічних працівників, а також підвищення відповідальності за результати навчання та виховання. Вся робота школи з атестації здійснювалася на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності вчителя шляхом проведення контрольних робіт, замірів навчальних досягнень учнів, відвідування уроків, позакласних заходів, здійснення аналізу освітнього процесу  в загальноосвітніх навчальних закладах з урахуванням інтересів батьків, учнів.
В нашій школі розроблено систему роботи з проведення  атестації педагогічних кадрів. Вона розпочинається з видання наказу «Про початок атестації та повноваження  атестаційної комісії». Після видання наказу на першому засіданні складається план роботи.
    У ході проведення атестації кожним членом АК відвідуються уроки, проводяться співбесіди з вчителями, що атестуються з таких питань: організація класу, підготовка до уроків, участь у методичній роботі, виховна робота, стиль стосунків з учнями та батьками, робота з документацією, знання нормативних документів про освіту, якість знань учнів та інші, що регулюють навчально-виховний процес у школі. У ході атестації проводяться творчі звіти вчителів . По завершенні атестації до районного управління освіти обов’язково  здано  звіт про її проведення та атестаційні матеріали.

   Всі учні систематично відвідують навчальні заняття. Пропусків начальних   занять  без  поважних  причин    не  було.                              
   В школі діє шкільна їдальня, де організовано гаряче харчування.                  Учні 1-4 класів з малозабезпечених сімей харчуються безкоштовно за рахунок державного бюджету.
  У цьому навчальному році педагогічний колектив буде працювати над проблемою: «Підвищення рівня навченості учнів шляхом покращення якості уроку», по вирішенню таких пріоритетних завдань:     удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу     на засадах гуманізації освіти шляхом:                                                                                                                                            забезпечення кожній дитині рівня доступу до якісної освіти;                                   здійснення постійного моніторингу показників роботи закладу та педагогічних працівників для власного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;                                                                                          створення передумов для  підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії ;                                                                                                       зміцнення навчально-матеріальної бази школи;                                               забезпечення освітніх запитів дітей дошкільного віку з особливими потребами, формування сучасної моделі комплексної підтримки дитини    з вадами розвитку, активно залучаючи сім’ю до реабілітаційного процесу;                забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі װ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;                                                                                             максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;                                                                         оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання  і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;                                                                         особистісно-зорієнтованого підходу до навчання  і виховання учнів;                      

Немає коментарів:

Дописати коментар